Hrvatski


 






 



Lošinj zaključio uspješnu turističku godinu

MALI LOŠINJ, 5.1.2017.

S više od dva milijuna ostvarenih noćenja u protekloj 2016. godini, povratkom čuvene brončane statue Apoksiomena i otvaranjem jedinstvenog Muzeja Apoksiomena, Lošinj - destinacija zdravlja i vitalnosti  svrstala se u vodeće hrvatske destinacije s najviše ostvarenih noćenja.

Lošinj je u 2016. godini ostvario ukupno 287.582 dolazaka (36.964 domaćih, 250.618 stranih) i 2.203.155 noćenja (289.273 domaćih, 1.913.882 stranih) te time nadmašio prethodnu 2015. godinu s 4 posto više dolazaka i 2 posto više noćenja.

Ove je zime Lošinj zasjao u novom božićnom i novogodišnjem okruženju, pri tom nudeći bogat program događanja prepun iznenađenja za otočane i posjetitelje. Samo u razdoblju od 23. prosinca do 2. siječnja na Lošinju je ostvareno 2.722 dolazaka i 8.849 noćenja. Već tradicionalno, zima na otoku najviše je privukla Austrijance (52,7%), Slovence (14,1%) te Hrvate (12,1%), Nijemce (10,9%) i Talijane (7,2%), a ostalih gostiju bilo je u nešto manjem postotku (3%). Gosti su i ove zime boravili u hotelima (2.253 dolazaka, 6.487 noćenja), ali i privatnom smještaju (169 dolazaka, 675 noćenja) te kampovima (285 dolazaka, 1.361 noćenja) i ostalim smještajnim objektima (15 dolazaka, 326 noćenja).

Također, temeljem 120 godina duge tradicije zdravstvenog turizma, kvalitetnom destinacijskom menadžmentu te dugogodišnjem predanom radu i trudu, Lošinj je ponosni nositelj brojnih projekata i manifestacija, ali i dobitnik svjetskih i europskih nagrada. Tako je Gradu Malom Lošinju u listopadu dodijeljena godišnja hrvatska turistička nagrada za najuspješniju destinaciju zdravstvenog turizma u kategoriji destinacija godine, a projektu Apoksiomen na otoku vitalnosti nagrada za inovaciju godine. U sklopu konferencije 'Svjetski dan zelenih destinacija' Mali Lošinj primio je prestižni certifikat 'Top 100 održivih destinacija svijeta' u 2016. godini. Primjer je najbolje prakse za upravljanje kvalitetom u Hrvatskoj, a nagradu Europskog sustava pokazatelja za održivi razvoj (ETIS), odnosno nagradu za širinu i dubinu prikupljenih spoznaja o praksama održivog turizma na otoku, osvojio je u travnju 2016.

Iznimno zadovoljni prošlogodišnjim rezultatima, u 2017. godinu ulazimo optimistično, s fokusom na prioritetne proizvode:  kulturni i zdravstveni turizam. Također, nastavljaju se aktivnosti na provođenju destinacijskog brand managmenta poput kontinuiranih koordinacija, razvoja novih proizvoda, edukacija i tematiziranih prezentacija za iznajmljivače, ali i s ostalim aktivnostima na projektu ETIS, te Total quality management koji osim upravljanja kvalitetom našeg Grada u svim segmentima,  pridonosi i kvalitetnom životu naših stanovnika. Uz sve navedeno,  uvode se i novi proizvodi, poput projekta obnove Lošinjskog logera – Mala barka 2 koji je  prihvaćen u sklopu programa Mala barka 2 tj. Interreg Hrvatska-Slovenija iz sredstava EU za obnovu  povijesne pomorske baštine i projekt kulturnog označavanja, izjavila je predsjednica Turističke zajednice grada Malog Lošinja, Ana Kučić.

Kalendar najava