Hrvatski



Ministar Cappelli sastao se s direktorima predstavništava Hrvatske turističke zajednice

ZAGREB, 22.12.2016.

U Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice održan je susret ministra turizma Garija Cappellija s direktorima predstavništava Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu, na kojemu je bio prisutan i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić. Ovo je ujedno bio i prvi susret ministra Cappellija s direktorima predstavništava HTZ-a u sklopu kojeg se ministar predstavio te izložio očekivanja i glavne ciljeve u narednim godinama. Tako je ministar kazao da je Hrvatska turistička destinacija koja ostvaruje dobre rezultate, ali i destinacija koja još uvijek ima neiskorištene potencijale, posebice u vidu turistički manje razvijenih područja na moru i kontinentu koja moraju biti u fokusu budućih aktivnosti.

„Želio bih čuti razmišljanja direktora predstavništava, jer moramo biti otvoreni da unaprijedimo sustav. Nama je cilj što više uključiti urede predstavništva u rad nacionalne organizacije, a iskustvo i znanja iz inozemstva su nam dragocjena i zlata vrijedna“, naglasio je ministar Cappelli.

„S obzirom na vrlo visoku popunjenost kapaciteta tijekom špice sezone, u sljedećoj godini još veći naglasak moramo staviti na pred i posezonu, odnosno na one turističke proizvode koji mogu biti glavni motivi dolaska i generatori jačeg turističkog prometa u navedenim razdobljima. To su prije svega proizvodi poput zdravstvenog i kongresnog turizma te nautike. Ministarstvo turizma ima niz planiranih mjera putem kojih ćemo poticati pozitivne razvojne procese s ciljem postizanja željenih kvalitativnih i kvantitativnih iskoraka u domeni turističkog proizvoda, a veseli i činjenica što je Vlada RH također prepoznala značaj turističkog sektora te sukladno tome, po prvi put u posljednjih nekoliko godina, povećala budžet našeg ministarstva koji je uvećan za 6 posto u odnosu na sredstva iz ove godine“, poručio je ministar Cappelli, dodavši kako od direktora predstavništva očekuje snažan doprinos u ostvarenju navedenih ciljeva.

Radni dio sastanka obuhvatio je izvješća direktora predstavništava o stanju na emitivnim tržištima i očekivanim rezultatima sezone 2017. Tako je primjerice u Poljskoj Hrvatska ove godine postala apsolutni lider kao najposjećenija destinacija. Sa slovenskog tržišta ostvareno je povećanje od čak 16 posto u noćenjima, dok je na austrijskom tržištu Hrvatska postala posjećenija destinacija od, do sada najposjećenije Italije. Iz Njemačke je ostvareno 7 posto više noćenja, a iz Ujedinjenog Kraljevstva prvi je put ostvaren rast više od 20 posto, što se očekuje i sljedeće godine s obzirom na nove najavljene letove. Iz Mađarske je ostvaren porast od 10 posto, odnosno više od 2,7 milijuna noćenja, a i na području Sjedinjenih Američkih Država Hrvatska je osim Kube i Islanda jedna od najpopularnijih „emerging“ destinacija s ostvarenim rastom od 12 posto u noćenjima. S područja Rusije također je, nakon niza godina pada, ostvaren pozitivan rezultat od  6 posto, a za sljedeću godinu očekuje se porast od 5-10 posto s ruskog tržišta.

Tijekom sastanaka zaključeno je da su aktualni pokazatelji i indikatori predstojeće sezone trenutno pozitivni te da će sinergija mjera i aktivnosti Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice svakako dodatno pridonijeti nesmetanom odvijanju sezone, kao i postizanju željenog rezultata.

Kalendar najava