Hrvatski



Natječaj za izradu Priručnika o marketingu transnacionalnih turističkih tema i ruta

ZAGREB, 13.8.2015.

Europska komisija za putovanja (ETC) i Svjetska turistička organizacija (UNWTO) natječajem pozivaju sve zainteresirane na izradu Priručnika o marketingu transnacionalnih turističkih tema i ruta.

U posljednjih nekoliko godina razvoj turističkih tema i ruta, s ključnim ciljem povezivanja usluga i atrakcija u promotivne svrhe, ima sve veće značenje. Ove teme povezuju materijalne i nematerijalne značajke destinacija s ciljem privlačenja specifičnih segmenata posjetitelja zainteresiranih za jedinstvena iskustva vezana uz kulturu, povijest, baštinu, prirodu, sport, gastronomiju, religiju ili zdravlje. U transnacionalnom kontekstu, tematski turistički proizvodi poboljšavaju sinergiju, jačaju prekograničnu suradnju i nude posjetiteljima sveobuhvatna iskustva kroz kaleidoskop ponude dostupne u različitim zemljama u Europi i drugim regijama širom svijeta.

Europska komisija za putovanja (ETC) i Svjetska turistička organizacija (UNWTO) ovim priručnikom žele postići dublje razumijevanje postojećih turističkih tema i turističkih ruta, s naglaskom na transnacionalne proizvode. Aspekti koji se odnose na razvoj, upravljanje i promicanje sadašnjih i potencijalnih transnacionalnih turističkih tema i ruta treba istražiti temeljito, tako da sektoru turizma osigura sveobuhvatan i jasan vodič o ovoj temi. Priručnik bi  stoga trebao dati praktične smjernice o provedbi marketinškog pristupa tematskom turizmu.

Uvjete o natječaju za izradu Priručnika možete pronaći na internetskim stranicama Europske komisije za putovanja (ETC): http://www.etc-corporate.org/?page=news-article&article id=58

Kalendar najava